Oh, skolan woho...

Gick hem halv tolv idag mådde inte bra, dagen var skit annars också.
Allt börjar med att jag va skit trött imorse så jag kommer för sent. Fredrik ger ut skäll tilll hela klassen när allt pekade på mig, jag kände mig träffad iaf. Spanskan är som den är så ja. När jag kommer ut så väntar ofc becz o julls inte på mig, vilket är varnligt utan dom hade redan gått till matsalen, jag tar mat och går emot dom.. Bordet är fullt och dom sitter för en gångs skull med Mathias ( min förra bästakompis ), jag hade absolut inge problem med alla dom satt med men. När jag går emot dom så står moa där och sen när hon ser mig så vänder hon sig om tar en stol och sätter sig.  Inte för att hon skulle äta eller nåt nejnej, jag skullle bara inte sitta där.
så jag sätllde mig där o ba jahaapp. Tack för kaffet och satte mig vid bordet bredvid helt ensam.
åt snabbt uppp och gick, och då FÖR EN GÅNGS SKULL , går matte bredvid mig och snackar, jag totalt ignorera och gick hem.

om det var nån annan som hade varit jag skulle jag inte fortsatt prata med den glada lilla klumpen med ja ******* (inget svär ord) , thats fer sure.
Om det hade varit becka så hade jag satt mig vid henne samma sak om det var moa eller julls elller någon annan av tjejerna i klassen. förutom ****** då .
Kände mig så jävla ensam hela dan, thx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0